tirsdag den 11. februar 2014

Jeg skal være lærer - Didaktik - 25-0-2013


 
SMMTE
RELATION
RELATION
Mål
Vurdering – evaluering
Sammenhæng – ramme
Tiltag = lærerproces
Indhold
Læringsforudsætning
SMTTE
Tegn
·         Læringsforudsætning – forudsætning at man har læringsforudsætninger
·         Fokus med mål, man glemmer lidt det enkelte individ

 

 

Didaktik og undervisningsdifferentiering oplæg af Marie, Sanne B, Pia, Ayse og Sara

 

Undervisningsdifferentiering – undervisning med fokus på den enkeltes niveau.

1993 – en del af folkeskoleloven, en del af overvejelsen - princip og ikke metode – I praksis ”forskelsbehandling”.

Man skal løbende evaluere eleverne.

Problematik –

·         Ressourcer

·         Fysiske rammer

·         Valg og muligheder

·         Tidskrævende

·         Uddannelse

·         For ensformigt

·         Er definitionen for bred?

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar