|
SMMTE
|
RELATION
|
RELATION
|
Mål
Vurdering – evaluering
Sammenhæng – ramme
Tiltag = lærerproces
|
Indhold
Læringsforudsætning
|
SMTTE
|
Tegn
|
·
Læringsforudsætning – forudsætning at man har
læringsforudsætninger
·
Fokus med mål, man glemmer lidt det enkelte
individ
|
Didaktik og undervisningsdifferentiering oplæg af Marie,
Sanne B, Pia, Ayse og Sara
Undervisningsdifferentiering – undervisning med fokus på den
enkeltes niveau.
1993 – en del af folkeskoleloven, en del af overvejelsen -
princip og ikke metode – I praksis ”forskelsbehandling”.
Man skal løbende evaluere eleverne.
Problematik –
·
Ressourcer
·
Fysiske rammer
·
Valg og muligheder
·
Tidskrævende
·
Uddannelse
·
For ensformigt
·
Er definitionen for bred?
Ingen kommentarer:
Send en kommentar